sobota, 16 czerwca 2018

Moja wystawa 2018

W środę 13.06 był wernisaż i spotkanie z autorką obrazów czyli mną.
Jakie są moje wrażenia?Jeśli chodzi o mnie samą,jestem bardzo sobą rozczarowana.
Myślałam ,że po tylu spotkaniach które miałam w ubiegłych latach ,będę tym razem wyluzowana ,ale nie... nie potrafię tego przeskoczyć .Tyle chciałam powiedzieć,a w głowie robiła się pustka. Postaram się to nadrobić tu, prezentując kolejne posty [rozdziały z wystawy]Chociaż tak zrehabilituję się sama przed sobą.A miło by było gdyby to ktoś przeczytał.
 Cieszę się,że przyszło tyle gości. Byli moi przyjaciele,rodzina,znajomi i nieznajomi. Ja sama byłam trochę oszołomiona,to niestety skutki stresu. Zdawałam sobie sprawę,że mówię za krótko ,nie umiem rozbudowywać wypowiedzi.W myślach idzie wszystko gładko ,gorzej z wypowiedzeniem myśli na głos przed takim audytorium . A szkoda ,bo na papier potrafię przelać wszystko.

Dlaczego ,,Oblicza Kobiecości''? Zawsze chciałam namalować piękno i uczucia nas kobiet. Myślę,że teraz dojrzałam by to pokazać,nabrałam odwagi by namalować też swoje emocje ,które ukrywałam przed światem. Pokazać spokój,tęsknotę,ból,gniew . Jestem kobietą,więc malowałam kobiety  poprzez pryzmat samej siebie ,moich emocji.

I oto ja, jeszcze spokojna . Dobrze,że nie kazali mi śpiewać.Ja nie śpiewałam ,ale na gitarze grał mój przyjaciel Piotr ,który pięknie przystroił mój wernisaż.


Również akompaniował mój serdeczny kolega Szymon [bez zdjęcia] ,który przejął gitarkę na chwilę.
Było tyle osób ,każdy mówi,że mu się podobało i pozytywnie mnie odebrali.Pani dyrektor Grażyna Szafraniak  z paniami które pracują w bibliotece tak pięknie wszystko przygotowały,przystroiły.
Następne spotkanie  we wrześniu i promocja tomiku wierszy Pani Zosi Jesionowskiej z moimi skromnymi ilustracjami.
Moje obrazy będę dodawać raz lub  2 razy w tyg  i w tedy będę nadal dodawać opisy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz