piątek, 25 stycznia 2019

Wakacyjne ilustracyjki

Staram się latem za ciężko nie pracować.
W każdym razie nie stresować sie praca.
Zacząłem kilka przedsięwzięć, ale robie je z przerwami. 
Kiedy mi sie zachce.
I dokończę  je dopiero we wrześniu.
A tym czasem... malowało sie to w ramach ćwiczeń. 
 Do namalowaniem tej syrenki 
zainspirowały mnie digi stemple,
gdzie syrenka przytula się do konika morskiego.
Ja postanowiłem syrenka na nim posadzic. 
 Inna koleżanka po fachu namalował
 kompiaca się osmiornice. Wieszcie mi,  
100 razy fajniejsze od mojej.
A na koniec kolejnego dnia zapragnęłam  namalować 
Hortensje, moje jedne z 3 ulubionych kwiatków.
Bardzo podoba mi się styl malowania kwiatów 
duża  ilością  wody. 
Bardzo lubię tego artystę. 
Sami zobaczcie jakie cuda maluje.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz