wtorek, 21 czerwca 2022

Nadmorski spacer

 W sobotę byłam na spacerze,

było niezwykle upalnie.

Lubię gdy jest ciepło i nawet w mieście.

Niedziela była jeszcze bardziej nieprzyzwoicie upalna. W cieniu 

34 C . Do tego ogromny wiatr. 

W mieście u nas zawsze się wyludnia 

i weekendami nie ma ludzi na ulicach.

Pogoda nie zachęcała by wyjść. 

Mało przyjemne jest być zakurzonym i mieć piach w zębach 😁

Nie martwiło mnie to jednak,że nie było spaceru.

Było mi zadziwiająco błogo 

i postanowiłam chwycić za pędzel .

Na początku nie wiedziałam co namalować ,ale postanowiłam

że wezmę na luz. Wyjdzie to wyjdzie ,a nie to nie.

I wyszło super!


Gdzieś we Włoszech...

akwarela

Inspiracją było maleńkie zdjęcie z widokówki. Zdjęcie miało średnicę około  2 na 2 cm.

Zrobiłam zdjęcie by móc coś widzieć.


Chce namalować jeszcze

 wersję akrylem. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz